.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح نيمه‌كاره يك پروژه مازندران

پروژه عمراني پل روگذر شهيد كشوري بابل كه گفته مي‌شود زودتر از موعد مقرر افتتاح شده است پس از چند ماه هنوز‌ كارهاي نيمه‌كاره دارد.

پل روگذر شهيد كشوري بابل كه يكي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي درون‌شهري تاريخ بابل است با اعتبار 3 ميليارد و 100 ميليون تومان، هشت ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداري رسيده و نخستين پروژه استان مازندران است كه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداري رسيده است.

اين در حالي است كه در قسمت پايين پل و بهره‌برداري از فضاي زير پل و زيباسازي آن هيچ اقدام جدي صورت نگرفته است و مردم از اين امر بسيار گله‌مند و ناراضي هستند.

رئيس شوراي شهر بابل در اين باره به فارس گفت: علت تأخير و كندي پروژه به خاطر اختلاف‌نظر كارشناسان اين امر بوده است، كارشناسان عقيده دارند كه قوس اجرا شده در اين پل، بزرگ و نامناسب است و بايد از اصلاح هندسي در جداول نصب شده صورت گيرد و كوچك‌تر شود.

حجت‌الاسلام حسن فلاح افزود: به علت شرايط مكاني منطقه و همجواري با بيمارستان و وجود مطب‌هاي فراوان، درصدد هستيم از فضاي زير پل به عنوان پاركينگ عمومي و محل توقف تاكسي‌ها استفاده كنيم كه با تشكيل كميته‌اي با ارائه طرح مناسب درصدد رفع اين مشكل هستيم.

مسئول كميسيون فني و عمراني شوراي شهر بابل نيز افزود: زيباسازي و اتمام ادامه عمليات پل روگذر شهيد كشوري بابل به كندي پيش مي‌رود و اين باعث تأسف است.

سيف‌الله علي‌نيا با انتقاد شديد از عدم نظارت شهرداري و عدم ارائه نقش از سوي مشاور در اين زمينه بيان داشت: انتظار مي‌رفت پس از افتتاح پل روگذر و عبور ترافيك از بالاي پل، در اتمام پروژه در قسمت پايين پل و بهره‌برداري از فضاي زير پل و زيباسازي آن شتاب بيشتري را شاهد بوده باشيم اما اين انتظار خيلي طولاني شده است.

وي افزود: از شهرداري، ناظر، مشاور و پيمانكار اين پروژه تقاضا دارم با اتمام سريع پروژه معضلات ايجاد شده براي شهروندان رفع شود تا طعم شيرين بهره‌برداري اين پروژه با كم‌كاري و سهل‌انگاري پيمانكار در بخش پاياني كار تلخ نشود.

اين در حالي است كه پرويز پاكزاد پيمانكار اين پروژه به خبرنگار فارس بيان داشت: آنچه مربوط به وظايف ما بوده انجام گرفته است و مسائل ديگر آن به شهرداري مربوط بوده و ما مسئوليتي در اين قبال نداريم و شهرداري مسئول پاسخگوي اين امر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.